«Η Ισχύς εν τη Ενώσει»

Η ιδέα της Hellenic Kiosk γεννήθηκε το 2012, όταν σε μία Γενική Συνέλευση της Ένωσης Καπνοπωλών, Ψιλικών και Περιπτέρων Μακεδονίας, τα μέλη του Σωματείου αναγνώρισαν την ανάγκη να πρωτοπορήσουν και να ενωθούν για το οργανωμένο εμπόριο. Έτσι, τον Σεπτέμβριο του 2013, η ιδέα έγινε πράξη και δημιουργήθηκε η Ιδιωτική Κεφαλαιουχική Εταιρεία (Ι.Κ.Ε.) με την επωνυμία «Hellenic Kiosk».

Από την ίδρυσή της και έπειτα η Hellenic Kiosk αποτελεί την ενσάρκωση του τριπτύχου επαγγελματίες-καταναλωτές-εταιρείες. Η άριστη σχέση και συνεργασία μεταξύ των μετοχών και των συμβαλλόμενων εταιρειών, είναι αυτή που τελικά θα προσφέρει το ποιοτικό προϊόν στον καταναλωτή, οι ανάγκες του οποίου είναι πάντοτε στο προσκήνιο.

Ο κλάδος της μικρής λιανικής είναι πολύπαθος, ωστόσο οι δυσκολίες δε θα μας αποτρέψουν από το να δείξουμε το μεγαλείο του. Η θέση μας ως επιχειρηματίες είναι να προσφέρουμε ποιοτικά προϊόντα στην αγορά και να παρέχουμε στην κοινωνία. Τα σημεία της μικρής λιανικής, δηλαδή τα περίπτερα, τα καταστήματα ψιλικών, τα παντοπωλεία και τα μίνι μάρκετ, μπορεί να είναι περιορισμένου πολλές φορές χώρου, αλλά αποτελούν κομβικό σημείο κάθε γειτονιάς και κυρίως αποτελούν έναν καταλυτικό παράγοντα της ελληνικής οικονομίας.

Στο γνωμικό λοιπόν «η ισχύς εν τη ενώσει» βασίστηκε η δημιουργία της Hellenic Kiosk και το γνωμικό αυτό ελπίζει ότι επιδιώκει η λειτουργία της. Αντιλαμβανόμενοι τον ρόλο μας στην οικονομία, δημιουργώντας αναπτυσσόμενοι θέσεις εργασίας, εισπράττοντας έμμεσους φόρους, πληρώνοντας οι ίδιοι φόροι, παρέχουμε στην κοινωνία όχι μόνο προϊόντα, αλλά και τις προσωπικότητές μας. Άλλωστε τίποτα «απρόσωπο» δε χωρά στα λίγα ή πολλά τετραγωνικά των επιχειρήσεών μας…!

Σκοπός της Hellenic Kiosk είναι η οργάνωση στο λιανικό εμπόριο με αποδοτικό και πρακτικό τρόπο ώστε οι καταναλωτές να χαίρουν προστασίας και να αγοράζουν προϊόντα ποιοτικά και στην αρμόζουσα τιμή. Με αυτόν τον τρόπο μπορεί να επιτευχθεί η ικανοποίηση των αναγκών του «καταναλωτή της γειτονιάς».

Πιο αναλυτικά, στοχεύουμε :

  • Στην αρτιότητα των επιχειρήσεων μας
  • Στην αναζήτηση ποιοτικών προϊόντων σε ανταγωνιστικές τιμές
  • Στο όφελος του καταναλωτή
  • Στην ικανοποίηση των πελατών μας